סטודנטים מאוניברסיטאות מובילות בארה"ב מתארחים בשנקר לתכנית רב-תחומית בעיצוב וחדשנות

חדשות ואירועים

סטודנטים מאוניברסיטאות מובילות בארה"ב מתארחים בשנקר לתכנית רב-תחומית בעיצוב וחדשנות

במהלך החודש הקרוב תתארח בשנקר קבוצה של 20 סטודנטים מאוניברסיטאות מובילות בארה"ב (NYU, Harvard ועוד), במסגרת המשלחת השנתית של ארגון TavTech, ששם לעצמו כמטרה לחבר סטודנטים לכלכלה הישראלית באמצעות גישה ישירה ליזמים, חברות ומוסדות מובילים ע"י למידה בישראל. הלו"ז העמוס של הסטודנטים כולל סיורים, הרצאות ואשכולות למידה סביב נושאים עכשוויים כגון Big Data, אבטחת סייבר, אינטליגנציה מלאכותית ועוד. בסיום המשלחת יתכנסו הסטודנטים להקאתון מסכם בו יפגינו את הכישורים השונים שרכשו במהלך הקורסים וירתמו אותם לטובת יצירת אימפקט חברתי.

השנה תתארח בשנקר קבוצה של סטודנטים במסגרת המשלחת, לקורס ייעודי שנקרא "ארגז כלי העיצוב של העתיד ליזמים". הקורס בן שלושת השבועות יחשוף את הסטודנטים לטווח רחב של גישות וכלים בתחום החשיבה העיצובית-משחקית ויעניק להם כלי המחשה ותכנון בתחום המציאות המדומה והרבודה. הקורס הייעודי נכתב במיוחד עבור המשלחת והוא הקורס הראשון והיחיד המוצע לסטודנטים בשדה הרחב של העיצוב העכשווי. תכנית הקורס מנוהלת אקדמית על ידי ד"ר ורד פנואלי, ראש המסלול למדיה דיגיטלית והתכנית למשחקי מחשב ביחידה ללימודי המשך ולימודי חוץ , ומירב פרץ, מרצה בכירה ומנהלת DEED לימודי עיצוב למהנדסים בתואר השני. צוות המנחים כולל מרצים משנקר ומומחים-אורחים והלימודים יתקיימו במתחם המרווח והמתקדם של מרכז כדר לטכנולוגיות חדשות.

 

לוגו התכנית (עיצוב: להב הלוי, סטודיו Blue Collar)

 

זוהי השנה השנייה בה המשלחת מתארחת בשנקר, בשנה שעברה התארחה קבוצת סטודנטים בשנקר במסגרת הפעילות של מועדון היזמות "Dots" בניהולה של הדר אליה, יו"ר מועדון היזמות, ודניאל אלטמן, יו"ר אגודת הסטודנטיות והסטודנטים שנקר לשעבר. בתפקידו הנוכחי כיועץ הנשיאה לפיתוח ואסטרטגיה, הוביל אלטמן את אירוח המשלחת במתכונת נרחבת, המאפשרת לסטודנטים האמריקאיים ליהנות מלמידה משמעותית בשנקר ולהיחשף לחשיבות של יישום כלים יצירתיים בתחומים מתפתחים.

המשלחת מתארחת בשנקר במסגרת בית הספר ללימודי המשך המנוהל על ידי עודד חי ומציע קורסים עדכניים בתחומים משיקים. לאור הצלחת התכנית, בית הספר ללימודי המשך יציע אותה בהמשך גם בעברית לקהל של יזמים, מהנדסים ומנהלים המעוניינים לפתוח אופקים חדשים לפעולה בתחום הכלכלה היצירתית.

בראש העמוד: משתתפי המשלחת עם מירב פרץ וד"ר ורד פנואלי (צילום: אחיקם בן יוסף)

בודק...