נבחרת היזמים יוצאת לדרך: הכירו את משתתפי תכנית ההאצה הייחודית של המרכז לחדשנות ACT Shenkar לשנת 2017

חדשות ואירועים

נבחרת היזמים יוצאת לדרך: הכירו את משתתפי תכנית ההאצה הייחודית של המרכז לחדשנות ACT Shenkar לשנת 2017

חדשנות, יזמות, יצירה: תכנית ההאצה הייחודית של שנקר ACT Design Accelerator לשנת 2017 יצאה לדרך, עם נבחרת יזמים צעירים ומוכשרים שיזכו לליווי ותמיכה בדרך להצלחה הגדולה הבאה! המסע היצירתי ומלא האתגרים רק בראשיתו, אבל זה הזמן להכיר את הצוות המנצח שלנו:

Playing with notes 

כלי נגינה מיוחד וחדשני, המאפשר אינטראקציה מוחשית עם עולם המוזיקה באמצעות שילוב בין עולם הפקת המוזיקה האלקטרונית לחוויה הקלאסית של נגינה והלחנה בכלים אקוסטיים. החזון העומד בבסיס הפרויקט הוא לספק דרך לכל אחד/ת אפשרות לנגן בקלות באמצעות חוויה של משחק לוח. 

מנשא לתינוק Rockabye 

מנשא לתינוק, שמטרתו לשפר את חוויית ההתניידות של ההורה עם ילדו. הפרויקט מציע גישה מרעננת, הפונה לדור ההורים הנוכחי, המחפש נוחות ומאופיין באורח חיים דינמי בצמוד לילדיו. המנשא מאפשר שימוש בשני מצבים: מצב נשיאה ומצב בו ניתן להניח את המנשא על משטח.

מערכת שמע לחולי אלצהיימר

התאמה של מערכת השמע המוכרת לחולי אלצהיימר, שעל פי מחקרים מושפעים באופן חיובי ממוזיקה. המכשיר מאפשר להאזין בנוחות למוזיקה, כשעיצובו נקי מכפתורים ופרטים מיותרים ושומר על מינימליזם קל ונוח לשימוש. 

Relocator-Working title

כבל מאריך חדשני, המעוצב בצורת מסילה שמאפשרת חיבור של שקעי חשמל ניידים אליו. 

Eco card

כרטיס מגנטי שניתן להטעין בזיכויים וקבלות בחנויות קמעוניות שעובדות עם קופות ממוחשבות. ינוהל על-ייד אפליקציה/אתר ייעודי, על מנת שתהיה אפשרות לעקוב אחרי הקבלות והזיכויים השונים הקיימים בכרטיס. 

Notebook & Sons 

מיזם Low-Tech חדשני המציע ליין מחברות מודולריות ורב-שימושיות, אותן ניתן לצייד בתוספים (דפים, ניילונים, חוצצים וכו'), ממש כמו דיו למדפסת. באופן זה, לא יהיה צריך לקנות מחברות רבות, אלא ניתן יהיה לשדרג ולהרחיב את הקיים. 

P-Sense

אופי הטיפול בפג מחייב שהות במחלקת הפגייה בבית החולים והימצאות במתקן אינקובציה, המשמר סביבה אופטימלית עבור התינוק ומעודד התפתחות תקינה. לטובת טיפול רפואי מרבי, נדרש לבצע ניטור אחר פרמטרים ביולוגיים שונים, אחד החשובים בהם הוא מעקב אחר מאזן הנוזלים בגופו, מה שמעיד על מצבו הפיזיולוגי של התינוק. הפרויקט מציע פיתוח טכנולוגי של בד סופג, המשלב חוטי תפירה מוליכים בתבנית ייחודית, המאפשרת מדידה מדויקת של כמות הנוזל הנספגת בו. מדידה של המאפיינים החשמליים של תבנית החוטים תאפשר לייצר חיישן המשדר למטפל את כמות הנוזלים המדויקת שנתן התינוק, ללא צורך בהפרת סביבת האינקובטור.

Chanabana modest wear

מותג חדש של בגדי ספורט למגזר הדתי, המשלב בין אופנתיות לשימושיות ומותאם לרמות צניעות שונות של החברה הדתית. בשונה משאר המותגים בשוק, המשווקים את עצמם כלבוש ספורטיבי וגם כבגד ים, המוצר עשוי מבד קליל במיוחד והוא הראשון מסוגו שמאופיין כבגד ספורט בלבד. 

מערכת השמה למוסדות אקדמיים 

אלמנט מרכזי בתחום ההשמה הוא ה"שידוך", המתקיים ברגע בו נמצא מתאם בין משרה ספציפית למועמד בעל הכישורים המתאימים ביותר. המיזם מבקש להפוך כל מוסד אקדמי לחברת השמה באמצעות מערכת אינטרנטית שבה ה"שידוך" בין מחפש העבודה למנהל משאבי האנוש יהיה מדויק וקולע. לאחר שהבוגר זומן לראיון והתקבל לעבודה, מוסד הלימודים ממנו הגיע יקבל פרמיה על העסקתו ויזכה ביוקרה וביקוש לשירותיו. 

Reflect bio-feedback textile

אובייקט טקסטילי חכם, המשלב חוטים מוליכים ואלמנטים אלקטרוניים בבד ליצירת אינטראקציה ייחודית במגע עם הגוף ומגיב באמצעות אור בהתאם למידת העוררות של המשתמש. באמצעות חוויה זאת יוכל המשתמש לעמוד על מצבו הנפשי ולחזור לריגוז ורגיעה בטכניקות של השיטה הטיפולית ביו-פידבק. 

LaPlaya

נעל בהתאמה אישית, המתכוונצת ועוטפת את הרגל במשיכת שרוך. המוצר מיועד לאנשים בעלי רגליים רחבות, או למגוון שימושים מסחריים: החל מבתי מלון ומרכזי ספא, עד ללקוחות של חברות תעופה. 

בודק...