משמחים את ילדי פרדס כ"ץ: היחידה למעורבות חברתית הובילה פעילות אמנותית לרגל "יום המעשים הטובים"

חדשות ואירועים

משמחים את ילדי פרדס כ"ץ: היחידה למעורבות חברתית הובילה פעילות אמנותית לרגל "יום המעשים הטובים"

'"

עושים טוב, מרגישים טוב: בני נוער מבני-ברק זכו ליום חווייתי של אמנות ויצירה עם סטודנטים וסטודנטיות משנקר. במסגרת "יום המעשים הטובים" הובילה היחידה למעורבות חברתית פעילות קבוצתית עם תלמידי כיתה ט' בתיכון "רמז" בשכונת פרדס כ"ץ ושידרגו את סביבת הלימוד שלה. יחד הם עיצבו בובות מטריושקה ססגוניות וציירו על אחד מקירות בית הספר באירוע של נתינה ועשייה. 

rnrn

"הפעילות בפרדס כ"ץ היתה מלאה שמחה ונתינה", אמרה ראש היחידה למעורבות חברתית, גב' קרן ביתן שמש, והוסיפה כי "אלו רק צעדים ראשונים בעשייה החברתית של הקהילה היוצרת שהקמנו השנה בעיר". 

rnrn

rnrn

ההתנדבות בבית הספר "רמז" היא חלק מפעילות הקהילה היוצרת של שנקר בפרדס כ"ץ – פסיפס – שיצאה לדרכה לפני מספר שבועות. כ-25 סטודנטים העתיקו את מגוריהם לשכונה בבני-ברק, ממנה יובילו פעילויות חברתיות בתחומי העיצוב, האמנות וההנדסה, ישתלבו במרקם החיים המקומי ויסייעו לתושבים בתחומים שונים.

rnrn

שנקר נבחרה להוביל את השלב הראשון בתכנית החדשה של הוועדה לתכנון ותקצוב (ות"ת) במועצה להשכלה גבוהה והתאחדות הסטודנטים, ששמה לה למטרה לקדם ולעודד מעורבות חברתית של סטודנטים ביישובים מוחלשים. הסטודנטים שיקחו חלק בפרויקט יקימו ויפעילו מרכזי אמנות ויצירה בשכונה, יעבירו שיעורי העשרה וסדנאות בגנים, בתי ספר ומרכזים קהילתים ויובילו מגוון פעילויות אישיות וקבוצתיות בשיתוף התושבים. 

rn", #, #'

בודק...