מייקרים בעולם חדש: ארנון זמיר מגיע להרצות בתואר שני בעיצוב למהנדסים

חדשות ואירועים

מייקרים בעולם חדש: ארנון זמיר מגיע להרצות בתואר שני בעיצוב למהנדסים

האם אתם רוצים לשנות את העולם? אי פעם חשבתם לעשות את זה דרך עיצוב? ארנון זמיר, יזם ומתכנת, מגיע לשנקר עבור הרצאה מיוחדת בתכנית התכנית לתואר שני בעיצוב למהנדסים. ההרצאה מתקיימת כחלק מתכנית הלימודים המגוונת המארחת מעצבים מתחומים שונים המצליחים לחבר בעבודתם טכנולוגיה ועיצוב בדרך חדשנית ומעורררת מחשבה.

ארנון זמיר הוא מייסד מיזם TOM: TIKKUN OLAM MAKERS, הזרוע הטכנולוגית של מכון ראות. זמיר, מייקר בנשמתו, הוא יזם חברתי ביום ומתכנת בלילה. לפני שירותו הצבאי, הדריך בהתנדבות קבוצות של בני נוער, ובמהלך לימודיו לתואר ראשון בפסיכולוגיה, היה ממקימי יחידת המתנדבים במשמר האזרחי המשתמשים בכלבים לחילוץ והצלה. בשנת 2009, זמיר ייסד חברה המתמחה בפיתוח תוכנה. בחיפושו אחר עולם המשלב את עולם המייקינג עם תרומה לקהילה, הגיע למכון ראות, תחילה למעבדות XLN, ואז לייסוד מיזם TOM. בנוסף לכך, זמיר מלמד יזמות בתוכנית לתואר השני באוניברסיטת תל אביב, מארגן הקאתונים, ומתרגל אומנויות לחימה ומדיטציה.

 
TOM הוא מיזם בינלאומי אשר מייצר פתרונות ברי השגה עבור אנשים עם מוגבלויות, לבעיות זנוחות ויומיומיות שאין להם פתרון בשוק או שהפתרון קיים אך יקר מדי. זאת במטרה לשפר את איכות החיים ורמת ההכללה החברתית של אנשים עם מוגבלויות. המיזם בונה קהילות באמצעות אירועים ושיתופי פעולה בחיבור בין מפתחים, מהנדסים ומעצבים ובכך מקדם את עולם הנגישות והצרכים המיוחדים (Need Knowers).
 
בודק...