מזל טוב! דיור חוגגים 70 עם המחלקה לעיצוב אופנה ובקבוק בושם מיוחד במהדורה מוגבלת

חדשות ואירועים

מזל טוב! דיור חוגגים 70 עם המחלקה לעיצוב אופנה ובקבוק בושם מיוחד במהדורה מוגבלת

לרגל חגיגות יום ההולדת ה-70 לבית Dior, יצר בית האופנה סדרה חדשה של הבושם האייקוני J'adore במהדורה מוגבלת תחת השם J'adore Exceptional Edition. הסדרה כוללת 70 בקבוקי בושם המעוצבים בהשראת בקבוק הבושם האיקוני אשר עוצב על ידי כריסטיאן דיור ב-1956. הם מיוצרים בעבודת יד על ידי מומחים בעלי שם עולמי וממוספרים כיצירות אמנות בלעדיות במהדורה ייחודית ומוגבלת.

המהדורה האקסלוסיבית מוצעת כעת למכירה במספר נקודות ברחבי העולם כאשר כל בקבוק ממוספר ובישראל יוצג בקבוק אחד, מספר 3 מתוך 70 בסדרה, כחלק מתערוכת בישום יוקרתי שתוצג בין התאריכים 5-31 לדצמבר בבוטיק Dior בקניון גינדי התל אביבי TLV fashion mall. בקבוק הבושם נחשב לאספנות לכל דבר ולכן הוא יימכר בעולם בסכום השווה ל-100 אלף ₪ לבקבוק (הבושם היקר בעולם). הבקבוק הישראלי יעמוד למכירה פומבית במחיר התחלתי של 88 אלף ₪ וכל ההכנסות יעברו במלואם כתרומה למחלקה לעיצוב אופנה, כחלק משיתוף הפעולה בין Dior לשנקר אשר החל עם פתיחת בוטיק Dior הראשון בישראל ביולי האחרון.

J'adore Exceptional Edition (צילום: יח"צ חו"ל)

צוואר הבקבוק הפרחוני העשוי מתכת נשאר נאמן למקור ומיוצר בגרסה מודרנית עם שימוש בטכניקות הצורפות החדשניות ביותר. הבקבוקים עצמם נוצרו בעבודת יד של ניפוח זכוכית וחיתוכים מדויקים על ידי מומחים לבקבוקי קריסטל באקארה. בתוך הבקבוק היוקרתי ישנו בושם בניחוח חדש ובלעדי למהדורה זו, המורכב מהפרחים היפים ביותר בגינות גראס בצרפת ובראשם ורד מאי ויסמין. זוהי פרשנות חדשה לניחוח J'adore הידוע אשר יוצרה במיוחד עבור מהדורה מוגבלת זו על ידי פרנסואה דה מאשי, יוצר הבשמים של Dior. 

כל מי שמעוניין לרכוש את הבושם כתרומה לשנקר ישאיר את פרטיו עם ההצעה שלו. בסיום התערוכה ייחשף שמו של הזוכה, מציע ההצעה הגבוהה ביותר.

בראש העמוד: קמפיין דיור בכיכובה של שרליז ת'רון (צילום: יח"צ חו"ל)

בודק...