כנס הויזואליזציה הישראלי ISVIS מתכנס בפעם הרביעית וחוזר לשנקר

חדשות ואירועים

כנס הויזואליזציה הישראלי ISVIS מתכנס בפעם הרביעית וחוזר לשנקר

אנחנו נמצאים בעידן של מהפכת המידע. המחשוב והאינטרנט שינו את הצורה שבה אנחנו יוצרים, שומרים, ומסתכלים אל מידע. הכלכלה הגלובלית, התקשורת המידית, והשימוש בטכנולוגיה יוצרים עודף בכמויות הנתונים שאליהן אנו נחשפים בכל יום. עם זאת, כמות הנתונים הרב מוביל הרבה פעמים לאי-הבנה, בלבול ושיתוק אפשרי בקבלת ההחלטות. יש יותר נתונים ממה שאנחנו יכולים לעבד. ויזואליזציה של נתונים יכולה לעזור לנו להבין יותר טוב את רצף המידע, וכך לאפשר לו להיות יותר שימושי בחיינו. אם מדובר בקבלת החלטות עסקית, או בהבנת גרף מהעיתון, יש צורך רב וגדל להציג נתונים כך שהם יביאו ערך אמיתי למשתמש.

ISVIS, כנס הויזואליזציה הישראלי, חוזר בפעם הרביעית  בכדי לסקור את העשייה המקומית והבינלאומית בתחום הויזואליזציה ולהתמודד עם השאלות הבוערות בתחום. גם הפעם נמשיך במסורת הרב-תחומית של התחום ונארח חוקרים ויוצרים מהארץ והעולם לדיון על הקשת הרחבה שבין עיצוב, הנדסה, תקשורת, פסיכולוגיה קוגניטיבית, אקדמיה ותעשייה. 

השנה מתארחים שני מרצים מהשורה הראשונה בתחום הויזואליזציה בעולם: 
מוריץ סטפנר מגיע לויזואליזציה עם רקע של עיצוב, טכנולוגיה ופסיכולוגיה קוגניטיבית, הוא יוצר מוביל ומרצה מבוקש בתחום, אשר עבד על פרויקטי ויזואליזציה רבים עם לקוחות כמו ה-OECD, Skype, FIFA ו-Google. הוא כתב מספר ספרים בתחום, ועבודותיו הוצגו במקומות רבים וזכו בפרסים והכרה בינלאומית. בנוסף מגיש סטפנר, יחד עם אנריקו ברטיני (ISVIS 2015), את הפודקאסט הפופולרי Data Stories. 
קריסטינה קונטי היא פרופסור למידע באוניברסיטת UBC שבונקובר קנדה, וחוקרת את הנושא של ויזואליזציה מותאמת למשתמש (User-adaptive information visualization).

בודק...