יוצאים לדרך: תארים הוענקו ל-619 בוגרים ומוסמכים בטקס חגיגי ושמח

חדשות ואירועים

יוצאים לדרך: תארים הוענקו ל-619 בוגרים ומוסמכים בטקס חגיגי ושמח

"אני בעצם לא יכולה לברך אתכם לסיום לימודיכם. סיימתם שלב אבל כל כמו בני הדור שלכם, אני בטוחה שתשכילו להמשיך וללמוד. לחזור הביתה לשנקר לתארים מתקדמים וקורסי העשרה או סתם כדי לבחון מה קורה." בירכה נשיאת שנקר, פרופ' יולי תמיר, את הבוגרים הטריים של מחזור תשע"ז בטקס הסיום שלהם והוסיפה "אתם יוצאים לחיים מרתקים, לא פשוטים ומאתגרים, בראשית השנה אמרתי לסגל שאנחנו צריכים לרוץ מהר כדי להישאר במקום. אני מאוד מקווה שגם אתם לא תפסיקו לרוץ." כמילות פרידה מעוררות השראה.

הטקס החגיגי של מחזור תשע"ז התקיים בתאריך 22.3.18 באולם היכל שלמה בהשתתפות בוגרים, אנשי סגל ומשפחות נרגשות אשר התכנסו כולם כדי לברך על ההישג הגדול, להיפרד ולאחל בהצלחה לבוגרים בצאתם לתחילת הקריירה המקצועית שלהם. הטקס כלל השנה כ-619 בוגרים, מביניהם 587 בוגרים אשר סיימו תואר ראשון ו-32 בוגרים בתוכניות ללימודי תואר שני. 

נאום הבוגרים השנתי בחר להתמקד ביציאה לדרך ובתהליך הלמידה החיובי שעבר על הבוגרים במהלך 4 שנותיהם בשנקר והתחיל כך "נשיאת שנקר, פרופ' יולי תמיר, דיקאנים, ראשי מחלקות, משפחות אהובות ואתם בוגרים יקרים ערב טוב לכולם. אנו עומדים כאן היום בשם כלל בוגרי שנקר על כל המחלקות, מתרגשים וגאים מהמעמד. המסע שלנו החל אי שם בשנת 2013 , מי במכינה ומי ביום פתיחת שנת הלימודים. שנראה מפה רחוק כל כך." 

נאום הבוגרים המשיך "המסע הזה, כמו תחילתה של מערכת יחסים, כלל את כל השלבים: הכרות ראשונית, גישושים הדדיים בין סטודנטים ומרצים, עיצוב קווים אדומים, התאהבות, משברים, ניהול משברים אבל בסוף ניצחון גדול! כל מי שעומד כאן היום וכובע לראשו הגיע לגמר ויכול להיות גאה בעצמו. היום הוא היום בו כולנו הופכים מסטודנטים למהנדסים, מעצבים ואמנים." מילות הפרידה המעצימות והחיוביות משאירות פתח לבאות עם "אנו מאחלים לבוגרים הצלחה גדולה בהמשך הדרך ומקווים שנשמור על קשר ונזכור שהמסע הזה אולי נגמר אך המסע של החיים ממשיך עם עוד כלים בארגז." 

מהפקולטה להנדסה ע"ש פרניק קיבלו תעודות הצטיינות:

אייל שי, גלבר אלמוג, גרומט שי, ימין גל, ליבוביץ רעות, מיוסט עומרי, מסיקה דיה, נייברג אורן, עוזרי זאב, עשהאל קסם, פריד יעל, קצאל בן, חרות ליאור, צ'זיק שירן, בלנקלדר ניצן, מנריקס גבריאל, קאפח צליל, קסוס מור, שניצקי אייל, סניטקוף רפאל, שובל רחלי, פולימר אור, צוקר ליהיא, ענבי דניאל, קוצ'ין-כהני עדי, שפיגל טל, אבדיאן אלינור, אמיר ינון דוד, בהרי דניאל, ביסטריצר אפרת, בקר אולגה, חורב רעות.

מהפקולטה לעיצוב ע"ש עזריאלי וביה"ס לאמנות רב-תחומית קיבלו תעודות הצטיינות:

ארנסט אמה, טופז אורי, יהודאי מיכל, פרץ קובי, זמיר איה, פרידמן רביד, רשף שחר, שיליאן לירון, גלברד עמיר, ויסקינד הגר, משיח ספיר, קרוננברג אלכסנדרה, קרמני אליאור ,רוט מיכל, אנגלר יפעה, גרוס טופז, קורולבה ליזה יקטרינה, פלאי תמר, רביי יקטרינה איבגי אופיר, גיני סתיו, כהן  עמרי, קריספל אלה, שביט אמיר, גריבסקי ניצן, לרנטל תום, מסר רומי, סף נריה.

בודק...