"טרס" הוא מותג האופנה הישראלי הראשון שיימכר ברשת סטורי

חדשות ואירועים

"טרס" הוא מותג האופנה הישראלי הראשון שיימכר ברשת סטורי

שיתוף הפעולה בין מותג האופנה לנשים טרס לבין רשת סטורי, שהושק השבוע, החל בימי הקורונה. וליתר דיוק ממש אחרי הסגר הראשון. "בתקופת הסגר טיסות בוטלו, השמים נסגרו, וזה גרם לנו להסתכל פנימה", אומרת נעה ויויורקה, סמנכ"לית השיווק של הרשת, המונה כיום 15 סניפים ואתר אונליין פעיל ביחד עם החברה האם שלה “911 אופנה” (שבבעלות אורי רייז וגידי פדרמן), ומייצגת מותגים בינלאומיים. זה שיתוף הפעולה הראשון עם מותג ישראלי (למעט קולקציית קפסולה קודמת עם מותג אחר) "חיפשנו מותג מקומי שיעמוד בקריטריונים שלנו, ופנינו לטרס באינסטגרם". המעצבות נועה גור, נוי גוז ודפנה רובין מטרס מיד השיבו בחיוב. "הסגר הראשון היה קשוח", אומרת גור, "היתה אי ודאות גדולה, גם אם במהלך הסגר חלה עלייה במכירות אונליין – שיתוף הפעולה עם סטורי הוא משהו שכבר הרבה זמן קווינו שתהיה לנו הזדמנות לעשות, והם פשוט הקדימו אותנו".

לקריאת הכתבה המלאה לחצו כאן!

עבור גור זה חלום שמתגשם. שלוש השותפות נפגשו בלימודים במחלקה לעיצוב אופנה בשנקר וב־2014 חברו להקמת טרס (שלוש בספרדית), ויצרו במשך השנים קולקציות נשיות בסגנון לא מתאמץ בדגש על בדים טבעיים. קו הדנים קז'ואל שפיתחו היה הבסיס לשיתוף הפעולה עם סטורי. "הפנייה מסטורי דרשה מאתנו – כמותג קטן שלא עבד בכמויות כאלה ועם חברה כזאת, שיש לה אופרציות וכללים משלה — לעשות קפיצה בעצמנו", אומרת גור. "גם ברמת ההתנהלות וגם ברמת הייצור. היה לנו חשוב שהפריטים ישתלבו עם שאר המותגים בסטורי. אני לא חושבת שאי פעם השקענו ככה בקולקציה, טכנית ועיצובית התעקשנו על כל תפר. עבורנו זה היה הכל או כלום – רצינו להגיש את הכי טוב שאפשר, והכל במעט מאוד זמן. הייצור נפל בדיוק על הסגר השני: מפעל הרקמה נסגר, ואז מפעל הדפוס נסגר. זה היה טירוף, מרוץ נגד הזמן, אבל הדברים הסתדרו וקרו".

בראש העמוד: צילום: דניאל ז'קונט

בודק...