טבע, מתמטיקה, פאטרן: מסדרים מחדש

חדשות ואירועים

טבע, מתמטיקה, פאטרן: מסדרים מחדש

'"

האדם ניסה להבין את טבע העולם מיום היווצרו. עדויות לניסיונות אלו – במדע, במתמטיקה ובאמנות – נמצאות בתרבות הכתובה ובמסורת מימי מצריים העתיקה דרך מסופוטמיה, יוון, המזרח ואירופה. 

rnrn

התערוכה החדשה של המחלקה לעיצוב טקסטיל מצביעה על הקשר בין הרצון והצורך לנסח את הטבע בנוסחאות, שרטוטים ומספרים, ובין תרגומם לדימויים ויזואליים.  התערוכה מתבססת על שני קורסים רצופים הנלמדים במחלקה לעיצוב טקסטיל, בהנחייתה של הד"ר אלה אמיתי סדובסקי.

rnrn

rnrn

עבודה של נטע בוגומולני

rnrn

בקורס הראשון לומדים הסטודנטים את המתמטיקה הישנה (האוקלידית) ויוצרים עיצובים בהשפעת העיצובים שנוצרו בארמון אלהמברה שבספרד. בקורס השני לומדים הסטודנטים את המתמטיקה הלא-אוקלידית, מפתחים דימויים ויוצרים עיצובים שאין להם סימוכים הסטוריים. בנוסף, לומדים הסטודנטים כיצד להפוך את העיצובים שלהם לבד המיועד לדפוס דיגיטלי, ומפתחים תמה עיצובית המיועדת ליצירת קימונו, המודפס בסוף התהליך בדפוס דיגיטלי.  

rnrn

rnrn

קימונו – רוני לויט (צילום: כפיר זיו)

rnrn

הקורס נעשה בשיתוף עם חברת קורנית דיגיטל, מהמובילות בעולם בפיתוח מדפסות להדפסה דיגיטלית על טקסטיל, מה שאיפשר בחינה מקרוב של שאלות הנוגעות לפיתוח עיצוב עבור דפוס דיגיטלי, על היתרונות והאתגרים שהוא מזמן.

rnrn

rnrn

בראש העמוד: עבודה של זוהר מיטלשטט

rn", #, #'

בודק...