חווית משתמש: מאחורי הקלעים של עיצוב חווית המשתמש במוצרים שכולנו צורכים

חדשות ואירועים

חווית משתמש: מאחורי הקלעים של עיצוב חווית המשתמש במוצרים שכולנו צורכים

ניצן אביטוב, מנכ"ל UXPERT, מגיע להרצאה בבית הספר להנדסת תעשייה וניהול, בנושא חווית משתמש: מאחורי הקלעים של עיצוב חווית המשתמש במוצרים שכולנו צורכים.

ניצן הוא המנכ"ל והבעלים של חברת UXPERT. החברה מבצעת פרויקטים של אפיון ועיצוב חוויית משתמש עבור לקוחות מובילים בארץ ובעולם, כמו דומינוס פיצה, בנק לאומי, NETAPP, רשות שדות התעופה, הרץ, ביטוח ישיר, רכבת ישראל, אימפרבה, הבנק הבינלאומי, פנגו, ואחרים.

בנוסף, הוא חבר צוות ההיגוי של UXI Live, הכנס הגדול של חוויית משתמש בארץ, ומשמש כמרצה אורח ומנטור בבתי הספר השונים לחוויית משתמש בארץ.

ניצן הוא בעל ניסיון של מעל ל-30 שנה במגוון תפקידי עיצוב, פיתוח, ניהול מוצר ואפיון חוויית משתמש. לפני שהקים את UXPERT, מילא מספר תפקידי ניהול בכירים בחברות היי-טק וסטרטאפים.

בהרצאה ניצן יתן הסבר על עקרונות ותהליכי עבודה נכונים באפיון ועיצוב מוצרים לאונליין ואופליין, תוך הצגת דוגמאות לפרויקטים רבים שאופיינו ועוצבו על ידי החברה. בנוסף ניצן יציג לעומק 3 מקרי בוחן של מוצרים שכולנו מכירים – זיהוי הבעיות במוצר קיים, הדרכים לאיסוף נתונים שמאפשרים אפיון מדויק, כלים פרקטיים למאפיינים שבדרך, וכמובן התוצאות המשודרגות של המוצרים.

בודק...