חדשנות הלכה למעשה: סדרת הרצאות בחסות IBM בבית הספר להנדסת תעשייה וניהול

חדשות ואירועים

חדשנות הלכה למעשה: סדרת הרצאות בחסות IBM בבית הספר להנדסת תעשייה וניהול

במסגרת התואר השני בבית הספר להנדסת תעשייה וניהול, יתקיים סמינר מחקר בחסות חברת IBM – החברה המובילה בעולם ליעוץ ארגוני וניהול מערכות מחשוב

הסמינר, המתקיים זו השנה הראשונה, הוא הזדמנות נדירה להיחשף למהלכים אסטרטגיים של חדשנות בחברה גלובלית, המשרתת את כל הוורטיקלים במשק הישראלי והעולמי בהצלחה זה עשרות שנים. בית הספר להנדסת תעשייה וניהול קורא לכל קהל הסטודנטים/יות להגיע להרצאות מעשירות וחשובות אלו. הרצאות אלה הינן בעלות עניין לכל הסטודנטיות, הסטודנטים, חברי הסגל האקדמי ולהקהל הרחב המתעניינים בתחום.

>> ההרצאות תתקיימנה בימי חמישי בשעה 12:00 כיתה 206, בניין פרניק קומה ב' (הכניסה מרח' אנה פרנק 12, רמת גן)

תאריך נושא ההרצאה תוכן מרצה
14.11.19 חדשנות הלכה למעשה

חדשנות הינה מילת מפתח בכלכלה, בארגונים, בחברות ובמדיניות הציבורית בישראל ובכלל. התכנית האקדמית בבית הספר להנדסת תעשייה וניהול בתואר שני כוללת שתי התמחויות: התמחות בחדשנות ארגונית וחדשנות דיגיטלית. במקביל, התכנית לתואר ראשון כוללת התמחות בחדשנות ויזמות, המעניקה תעודת ח"י, לצד קורסים בנושאים הרלוונטיים. הרצאה זו תחשוף את עקרונות החדשנות כפי שהם מתבטאים באסטרטגיה של חברת IBM.

מר אבי ויזל – מנהל קשרי אקדמיה
05.12.19 Cognitive Marketing

מסרים של פרסומות ומסעות פרסום אינטנסיביים מתישים את הלקוחות הפוטנציאליים בארץ ובעולם. טירגוט לקוחות ומסרים רלוונטיים בכל עת ובכל נקודת זמן בהתאם לצרכי הלקוח הבודד הם המפתחות לעולם השיווק המתהווה. לשם כך ניתן להשתמש בטכנולוגיה קוגניטיבית המשמשת לאופטימיזציה של מסדי נתונים שאינם מובנים (Unstructured Data). טכנולוגיה זו מאפשרת לאתר הלקוחות הפוטנציאליים ולשפר את שיעור ההמרה (Conversion Rate).

גב' מזל גלאור, סמנכ"לית שיווק, IBM

09.01.20 How do you like your fish פרטים בהמשך מר אלון פרוינד, IBM
30.01.20  IBM Q: Commercial Quantum Computers

מערכות קוונטום של IBM מעוצבות ומתוכננות כך שבעתיד נוכל לפתור בעיות שהיום הן מסובכות וגדולות מדי לכושר המחשוב העכשווי. היכולות של מערכות הקוונטום יאפשרו מידול של נתונים פיננסיים והערכות המבוססות על סיכונים גלובליים לצורך קבלת החלטות השקעה נבונות ואפקטיביות יותר. יכולות אלה יאפשרו לעשות אופטימיזציה של מערכות לוגיסטיות והפעלה יעילה יותר של ציי רכב, אניות ומכולות. מערכות הקוונטום של IBM משפרות את היציבות, האמינות והשרידות של מערכות ממוחשבות בהקשר לארגונים עסקיים ותעשייתיים.

ד"ר שלי גריון, חוקרת מחשוב קוונטי,  IBM

בודק...