המתמחה ה-500 בתכנית ההתמחויות של STEP

חדשות ואירועים

המתמחה ה-500 בתכנית ההתמחויות של STEP

'"

STEP, תכנית ההתמחויות של שנקר, הגיע לנקודת ציון משמעותית החודש כאשר הם חגגו את את סיום ההתמחות של המתמחה ה-500 של התכנית, והיא אנה דריזו מהמחלקה לתקשורת חזותית!

rnrn

"כשהתחלנו את המסע הזה, לפני שלוש שנים, הייתה לנו אמונה חזקה שתכנית זו יכולה להיות הזדמנות חשובה הן לחברות והן לסטודנטים ואנחנו נרגשים לומר שהתוצאות מדברות בעד עצמן." מספר רואי זרחיה, ראש התכנית ומרצה בבית הספר להנדסת תעשייה וניהול.

rnrn

"באמצעות שותפויות עם מאות חברות במשק, החל מסטארטאפים קטנים ועד לתאגידים ציבוריים גדולים, הצלחנו לאפשר לסטודנטים מ-12 המחלקות בתואר ראשון בשנקר, ניסיון מעשי רב ערך בתחום הלימודים שלהם."

rnrn

rnrn

תכנית STEP מעניקה לסטודנטים הזדמנות לצבור ידע ומיומנויות מעשיות תוך כדי לימודי התואר, כמו גם ליצור קשרים ולבנות את הרשתות המקצועיות שלהם. עבור רבים מהם התמחויות אלו אף הובילו להצעות עבודה מהחברות בהן התמחו (כרבע מהמתמחים שלנו קיבלו הצעות כאלה). אבל לא מדובר רק בסטודנטים משנקר, הנהנים הנוספים מערך STEP להתנסות מעשית אלו הן החברות, הזוכות גם להזדמנות להביא עובדים חדשים, בעלי מוטיבציה, הלהוטים ללמוד ולתרום. תכנית זו נותנת להם את ההזדמנות להביא נקודות מבט ורעיונות חדשים ולהכשיר ולפתח את הדור הבא של אנשי המקצוע בתעשייה.

rn", #, #'

בודק...