"ההתמחות פתחה בפניי דלתות חדשות ומעניינות, לימדה ואף העשירה את אופקיי בתחום המקצועי" : לינוי צובוק, סטודנטית שנה ג במחלקה להנדסת תוכנה, מסכמת את תכנית ההתמחויות STEP שנקר

חדשות ואירועים

"ההתמחות פתחה בפניי דלתות חדשות ומעניינות, לימדה ואף העשירה את אופקיי בתחום המקצועי" : לינוי צובוק, סטודנטית שנה ג במחלקה להנדסת תוכנה, מסכמת את תכנית ההתמחויות STEP שנקר

'"

השבוע התקיים ערב הסיכום של תכנית ההתמחויות של STEP – מערך המציע לסטודנטיות ולסטודנטים בשנקר הזדמנות להשתלב בהתמחות בתעשייה כבר במהלך הלימודים.

rnrn

במפגש הסיום הציגו 30 סטודנטים.ות מ-10 מחלקות שונות בשנקר את תהליך ההתמחות שלהם ביותר מ-20 חברות במשק.

rnrn

התבלטה הסטודנטית לינוי צ'ובוק, שנה ג' בלימודי תואר ראשון בהנדסת תוכנה בשנקר, מהתמחות הנדסת ווב וענן. במסגרת התמחות ווב וענן לומדת לינוי צ'ובוק במחלקה להנדסת תוכנה קורסים מקצועיים, שפות תכנות וטכנולוגיות מהחדישות ביותר בעולם. ביחד עם הידע שצברה בלימודי הנדסת תוכנה במחלקה, הצליחה לינוי להגיע להישגים מצוינים במסגרת תכנית STEP בחברת INNOGRATION

rnrn

rn

במהלך האירוע עלה לבמה זיו רווה – המעסיק שלי לינוי ב-INNOGRATION, אשר סיפר בפני הקהל את התרשמותו לטובה מלינוי, הדגיש את העבודה הקשה שעשתה, ולבסוף – כהפתעה – הציע לה משרה בחברה!

rnrn

 

rnrn

מדובר בהישג מרשים, המאפשר ללינוי להשתלב בשוק העבודה כבר בתקופת הלימודים.

rn

rnrn

לינוי צ'ובוק מספרת:

rnrn

rn

"באמצעות STEP הכרתי את INNOGRATION – פלטפורמה לטרנספורמציה דיגיטלית בתחום הבנייה והנדל"ן היוצרת אינטגרציה של טכנולוגיות ואופטימיזציה של דאטה ומשלבת אותן במקום אחד", מספרת לינוי בראיון לאתר שנקר.

rn

rnrn

"בתהליך ה-Onboarding בחברה, התעסקתי בלמידת הטכנולוגיות והכלים שבה החברה משתמשת, על מנת להשתלב בצורה מיטבית בתור מתכנתת Full Stack. לאורך התקופה, הקורסים שאותם למדתי במסגרת לימוד הנדסת תוכנה במחלקה להנדסת תוכנה בשנקר, תרמו לי רבות והיוו עבורי אבן דרך משמעותית. כמו כן, ההרצאות שהועברו במהלך תוכנית STEP היו מאוד מלמדות והעניקו לי כלים חשובים להמשך הדרך.

rnrn

עבדתי עם צוות מוכשר ומנוסה שמהם רכשתי ידע רב וכן שמחתי מאוד לתרום מהידע האישי שצברתי במהלך התואר בהנדסת תוכנה. ההתמחות פתחה בפניי דלתות חדשות ומעניינות, לימדה ואף העשירה את אופקיי בתחום המקצועי, לכן אני מאוד ממליצה לכל סטודנט לעבור תהליך משמעותי זה."

rnrn

תכנית STEP, בראשותו של מר רואי זרחיה, מכילה מספר קורסים אשר מעניקים לסטודנטים הבוחרים ללמוד אותם נקודות זכות כנגד השתתפות בקורס אקדמי, בד בבד להתנסות מעשית של 120 שעות בחברות מובילות במשק (החל מסטארטאפים, עבור לחברות תעשיתיות וכלה בחברות ציבוריות בינלאומיות), כאשר המטרה היא פתיחת דלת נוספת עבור כל סטודנט וסטודנטית לעולם התעשייתי במהלך תקופת הלימודים באקדמיה.

rnrn

אנו מאמינים כי ההתמחויות המחלקתיות המקצועיות במחלקה להנדסת תוכנה בשנקר, ביחד עם הרמה האקדמית והפדגוגית הגבוהה ובשילוב הפעילות של STEP תאפשר לסטודנטים לפתח קשרים בתעשייה, לצבור ניסיון מעשי ולשפר משמעותית את האפשרות למציאת עבודה תואמת השכלה ולמעסיקים לקבל סטודנטים עם מחשבה נקייה ורעננה שתוכל לקדם את העסק לעבר העתיד.

rnrn

rnrn

בתמונה: לינוי צ'ובוק והמעסיק זיו רווה (צילום: אחיקם בן יוסף)

rnrn

rnrn

בתמונה (מימין לשמאל): רואי זרחיה – ראש תכנית ההתמחויות STEP בשנקר, לינוי צ'ובוק וזיו רווה (צילום: אחיקם בן יוסף)

rn", #, #, "

תכנית ההתמחויות STEP, בראשותו של מר רואי זרחיה, מכילה מספר קורסי התמחויות אשר מעניקים לסטודנטים הבוחרים ללמוד אותם נקודות זכות כנגד השתתפות בקורס אקדמי, בד בבד להתנסות מעשית של 120 שעות בחברות מובילות במשק (החל מסטארטאפים, עבור לחברות תעשיתיות וכלה בחברות ציבוריות בינלאומיות), כאשר מטרת ההתמחות היא פתיחת הדלת עבור כל סטודנט וסטודנטית לעולם התעשייתי עוד במהלך תקופת הלימודים באקדמיה.

rnrn

אנו מזמינים אתכם להתרשם מרשימת קורסי ההתמחויות המגוונים הקיימים במערך ומאמינים כי הפעילות של STEP תאפשר לסטודנטים לפתח קשרים בתעשייה, לצבור ניסיון מעשי ולשפר משמעותית את האפשרות למציאת עבודה תואמת השכלה ולמעסיקים לקבל סטודנטים עם מחשבה נקייה ורעננה שתוכל לקדם את העסק לעבר העתיד.

rnrn

צילום בראש העמוד: אחיקם בן יוסף

rn"'

בודק...