ד"ר אליזבת אמיר נבחרה לעמוד בראש מרכז CIRTex

חדשות ואירועים

ד"ר אליזבת אמיר נבחרה לעמוד בראש מרכז CIRTex

'"

ברכות לד"ר אליזבת אמיר שנבחרה לעמוד בראש מרכז CIRTex! היא תחליף את איילת כרמון, שיצאה ללימודי דוקטורט, אחרי 6 שנים בתפקיד.

rnrn

ד"ר אמיר הצטרפה למחלקה להנדסת חומרים פולימרים בשנקר לפני 8 שנים לאחר שסיימה בהצטיינות את לימודי הדוקטורט בכימיה באוניברסיטת תל אביב והשתלמות פוסט-דוקטורט בתחום חומרים באוניברסיטת קליפורניה, סנטה ברברה.

rnrn

כחברת סגל בכירה במחלקה להנדסת חומרים פולימרים, ובהשראת שנקר שמאגדת תחת קורת גג אחת את עולמות העיצוב והנדסה, אליזבת יזמה ונהלה מספר רב של פרויקטי מחקר שעוסקים בטקסטיל חכם וחדשני, בהיקף של מיליוני שקלים, בשיתוף פעולה עם התעשייה בישראל ובמימון של הרשות לחדשנות.

rn", #, #, "

הפעילות של אליזבת בחזית החדשנות בתחום הטקסטיל הניבה שיתופי פעולה פוריים בין שנקר וחברות טקסטיל בארץ, והובילה לפרסום מאמרים מדעים בירחונים המובילים בתחום, הרצאות בכנסים בינלאומיים, פטנטים ועבודות תזה ומחקר בהשתתפות סטודנטים לתואר ראשון ושני בשנקר.

rnrn

בזכות הניסיון והידע שצברה בתחום הטקסטיל – וכחלק מפעילות של CIRTex – היא נבחרה בשנת 2017 למנהלת האקדמית של הקונסורציום של הרשות לחדשנות בשם SNOW ) Smart Non-woven Fabrics) שבמסגרתו פעלו במשך שלוש שנים תשע יצרני טקסטיל וחמישה מוסדות אקדמיים בארץ, בנוסף לשנקר, במטרה לפתח דור חדש של מוצרים על בסיס בדים בלתי ארוגים. הצלחת הפרויקטים שניהלה הביאה את הרשות לחדשנות לאשר עבודת מו"פ לשנתיים נוספות בכדי ליישם בתעשייה את פירות המחקרים שיזמה וניהלה.

rn", #, #, "

ד"ר אליזבת אמיר נבחרה להוביל את CIRTex במטרה לחזק ולהרחיב את היסודות הרב תחומיים שבין עיצוב טקסטיל ואופנה, אומנות, הנדסה ומדע.

rnrn

CIRtex מהווה נדבך מרכזי ברשות המחקר, היצירה והפיתוח בשנקר. המרכז שם לו למטרה לקדם חדשנות ומחקר בתחום הטקסטיל, לחזק ולהרחיב את השימוש בטכניקות ובתהליכי ייצור מתקדמים – הן בהיבט התיאורטי והן ביישומי. עבודת המכון מתפרשת על מנעד רחב של תחומים: החל מאקדמיים, דרך תעשייתים עד למסחריים, ומשלבת מומחיות רב-תחומית במדע, הנדסה ועיצוב.

rnrn

מרכז CIRtex מלווה ומתאם מגוון פרוייקטים מחקריים מקבילים המתמקדים בחדשנות בטקסטיל, מתוך מתודולוגיה מחקרית ישומית וכוללת: בניית אבות-טיפוס, הדמיות, דיגום, ובדיקה. אנו מקדמים מחקרים ממוקדי-מוצר וממוקדי-תהליך, החל מטכניקות ייצור טקסטיל מסורתיות וכלה בטקסטילים עתידניים במגוון רחב של יישומים. 

rn"'

בודק...