גל של יצירתיות משוגעת שטף את המסלול של שבוע האופנה

חדשות ואירועים

גל של יצירתיות משוגעת שטף את המסלול של שבוע האופנה

שנקר

זה תמיד הרגע שהכל מתנקז אליו: ההתרגשות הכנה, היצירתיות המשתוללת, התשוקה הטהורה למה שאופנה יודעת לעשות. הוא תמיד עוצמתי, לפעמים פחות ולפעמים יותר. אתמול היה מקרה של יותר. התצוגה של המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר, שהיוותה מעין חלון ראווה או ארוחת טעימות עם מיטב העבודות של סטודנטים משנים ב', ג' ו-ד' מכל קשת הקורסים, שטפה את קהל הצופים העמוס בגל ענק של כישרון אימתני. וזה היה כל כך כיף.

העבודות יצאו למסלול בחמש קבוצות אותן אצרו תחת אסתטיקה כללית משותפת, כשכל קבוצה זוכה לאריזה בימתית אחרת. כאן מגיע קרדיט ענק לעידית ברק, מרצה בכירה למחלקה, שהייתה אמונה על הקריאייטיב וההפקה. זה היה מופע עמוס צבעים, קולות, רעיונות ורגשות מכל קצות הספקטרום האנושי – וזה המקום שבו המילים שלנו כושלות. נסכם ונאמר שהייתם צריכים להיות שם, אז פשוט תתנחמו בלהסתכל על התמונות.

Upcoming Dedigners

בשילוב עם התצוגה המדוברת של הסטודנטים בשנקר, לגמרי אפשר להגדיר את היום השלישי של שבוע האופנה קורנית תל אביב כמרגש מכולם בכל הנוגע ליצירה צעירה ומבטיחה. תצוגת ה-Upcoming Designers השנייה שהוצגה אתמול הייתה מסעירה לחלוטין, כפי שהעידו תגובות הקהל: המותג House of Jaffa של המעצבים גולן פרידמן ואדי גברילידס עשתה מיץ מרענן מאוד מאלמנט התפוזים הצברי, על רקע מוזיקה ואווירה מדברית אוריינטלית שהצהרת הכוונות שלה ברורה – כאן עושים אופנה מזרח-תיכונית בהשראה מזרח-תיכונית. זה היה לוהט כמו השרב בחוץ, ולא נתפלא אם עבודות הפרינטים המוצלחות של האוס אוף ג'אפה יתחילו לכבוש בקרוב את הסטייל התל-אביבי.

לכתבה המלאה לחצו כאן!

בודק...