אסף חנוכה - מרצה במחלקה לתקשורת חזותית - זכה בפרס אייזנר היוקרתי על ספר הקומיקס שלו "הריאליסט"

חדשות ואירועים

אסף חנוכה – מרצה במחלקה לתקשורת חזותית – זכה בפרס אייזנר היוקרתי על ספר הקומיקס שלו "הריאליסט"

'"

הקומיקסאי והמאייר אסף חנוכה – חבר סגל המחלקה לתקשורת חזותית – זכה בפרס אייזנר היוקרתי לשנת 2016, הנחשב ל"אוסקר" של עולם הקומיקס. ספר הקומיקס שלו "הריאליסט", המאגד את טוריו האישיים ב"מוסף כלכליסט", זכה בקטגוריית הספר הזר הטוב ביותר. 

rnrn

מזה שבע שנים מפרסם חנוכה את טור הקומיקס "הריאליסט", בו הוא מתעד את חיי היומיום שלו בתל-אביב, על הרגעים הקטנים והגדולים שהם מגלמים. הספר המקבץ את עבודתו, שיצא לאור בהוצאת BOOM! Studios, תורגם ל-9 שפות – בהן קוריאנית, ספרדית וגרמנית – וזכה להערכה רבה ברחבי העולם. הגרסה האמריקנית של "הריאליסט" בלטה בין ספרי הקומיקס הבינלאומיים שהתמודדו על פרס אייזנר והוכרזה כזוכה הגדולה בטקס שהתקיים במסגרת אירועי ה-Comic-Con הבינלאומיים בסן-דייגו.

rnrn

חנוכה מספר על עבודתו במסגרת Shenkar Talk:
rn

rnrn

חנוכה פרסם ספרי קומיקס רבים, בהם "סמטאות הזעם" עם אתגר קרת (1997), "כרטיס צהוב" (2004) ו"הסגת גבול" (2005) יחד עם סופר המתח הצרפתי דידייה דננקס. הרומן הגרפי האחרון שלו – The Divine – שאייר יחד עם אחיו תומר חנוכה ועם הכותב בועז לביא, זכה בפרס המנגה הבינלאומי של ממשלת יפן ומועמד לפרס הוגו לספרות מדע בדיוני. 

rnrn

עבודותיו של חנוכה התפרסמו בעיתונות המובילים בעולם, בהם ה"ניו-יורק טיימס", "רולינג סטון" ו"טיים מגזין". בתוך כך, היה בצוות המאיירים של הסרט הישראלי עטור השבחים "ואלס עם באשיר" שיצא לאקרנים בשנת 2008.

rnrn

בראש העמוד: איור של חנוכה מתוךך "הריאליסט" (יח"צ)

rn", #, #'

בודק...