"אופנה: להתחיל מחדש": הקרנה משותפת למועדון הידידים הצעירים בשיתוף דוקאביב

קהילתי

"אופנה: להתחיל מחדש": הקרנה משותפת למועדון הידידים הצעירים בשיתוף דוקאביב

פתחנו את סדרת אירועי הקיץ של שנקר במפגש מעשיר ומרתק של חברי מועדון הידידים הצעירים – Shenkar Members Club עם עמותת דוקאביב, להקרנת הסרט הדוקומנטרי "אופנה: להתחיל מחדש", שהוקרן תחת כיפת השמיים במתחם תאו בהרצליה.

הסרט מציג את סיפורה של מעצבת האופנה איימי פוני, שעם זכייתה בפרס המעצבת הצעירה בשבוע האופנה הלונדוני, החליטה להשתמש בכספי הזכייה בצורה יוצאת דופן ולהפוך את המותג היוקרתי Mother of Pearl, שהופקד בידיה לבר קיימא, חברתי ולא נצלני. פוני, בת להורים אקטיביסטים שגדלה הרחק מתרבות הצריכה והבזבוז, יוצאת לדרך לא פשוטה. בענף האופנה המזהם וההרסני קשה למצוא חומרים, תהליכים ואנשים המתנהלים בצורה ראויה, וקשה עוד יותר לבנות מודל עסקי המבוסס על התחשבות בסביבה ובבני אדם.

מימין לשמאל: מייסדות המועדון – הדס פורר, טל גורן, מירי טוכמאייר, גל שנפלד

פוני, הנחשבת לכוכבת עולה בשמי האופנה, מקדישה את זמנה ואת מיטב כוחה היצירתי למשימה. הסרט עוקב אחריה במהלך שלוש שנים של משברים, נחישות ושינויים מעוררי השראה.

החיבור בין SMC לעמותת דוקאביב החל בתחילת השנה עם הקרנת הסרט "הסטייל של בלמיין" על מעצב האופנה העולה אוליבייה רוסטאן. Shenkar Members Club הנו מועדון חברים שמטרתו לתמוך בבוגרי שנקר. החברות במועדון מעניקה גישה למגוון רחב של אירועי תוכן בנושאי עיצוב, אמנות, טכנולוגיה ותרבות.

דנה אונגר וקארין זרעוני גולדמן

בראש העמוד: (מימין לשמאל) הדס פורר, דנה אונגר, מירי טוכמאייר, קארין זרעוני

צילום: אחיקם בן יוסף

בודק...