ד"ר טל גולדרט

ד"ר טל גולדרט היא חברת סגל ומרצה בכירה במחלקה להנדסה כימית בשנקר. במסגרת המחלקה, מרכזת טל את לימודי המים, האנרגיה והסביבה, ומרצה בקורסים שונים לאורך התואר – בראייה הנדסית סביבתית. 

בעלת תואר ראשון BSc בהנדסה כימית מהטכניון – מכון טכנולוגי לישראל, בהצטיינות. בעלת תואר שני MSc במים, קרקע וסביבה מהפקולטה להנדסה חקלאית בטכניון בנושא "התמרות חנקן בקרקע מושקית קולחין".  בוגרת תואר דוקטור PhD בחוג לניהול משאבי טבע וסביבה בבית הספר לניהול באוניברסיטת חיפה, בתחום מדיניות התייעלות אנרגטית.  בעבודת הדוקטורט שלה התמקדה ד"ר גולדרט בהגדרה וניתוח של מדד קיימות משולב לאמצעי התייעלות אנרגטית במשק הישראלי. 

ד"ר גולדרט בעלת ניסיון רב שנים בפרויקטים מורכבים בתחומי מדיניות סביבתית לאומית ומוניציפאלית, מנהלת תכניות התייעלות וחיסכון במשאבים במרכז השלטון המקומי וניהלה במשך כשמונה שנים את מרכז הקיימות של הטכניון. כמו כן, ד"ר גולדרט עוסקת בביצוע סקרים במגוון מגזרים: פיקוח על סקרי אנרגיה וחשמל ברשויות המקומיות, סקירה של פליטות גזי חממה על פי פרוטוקולים בינלאומיים וסקרי פליטות מקיפים בארגונים שונים, וההשלכות הסביבתיות שלהם.

מרצה ומשתתפת בכנסים רבים במסגרת המגזר המוניציפאלי וברמה הארצית.

מוסמכת פרוטוקול IPMVP הבינלאומי להערכת התייעלות אנרגטית. 

בשנת 2020 נבחרה לעמוד בראש המחלקה להנדסה כימית.

צילום: נירי גתמון

בודק...