שימו לב: המידע המצוי בתקנון זה חשוב ובאחריות כל סטודנט לקרוא אותו היטב!
בקשת התאמות
סטודנטים עם לקויות למידה/ הפרעת קשב
סטודנטים עם מוגבלות פיזית, חושית או נפשית
מימוש התאמות
- סטודנט הזכאי ל"התאמות מיוחדות" יבקש התאמות אלו עד חודש לפני מועד הבחינות בהתאם להנחיות שניתנו.
- על כל סטודנט שזכאי להתאמה של השמעת שאלון באנגלית לקבל הדרכה על תוכנת Natural Reader במרכז התמיכה. רק לאחר ההדרכה הזכאות להתאמה תאושר באופן סופי.
- שימו לב: על הסטודנט להביא עמו את אישור ההתאמות לכל הבחינות!
טוהר הבחינות
- על כל סטודנט למלא אחר הנחיות הבוחנים בבחינות ולפעול בהתאם.
- סטודנט שישתמש בהתאמות שלו שלא בתום לב, יעלה לוועדת משמעת.
ועדת ערעורים
במקרים בהם סטודנט/ית סבור/ה כי ההתאמות שאושרו לו אינן תואמות את האתגרים איתם הוא מתמודד הוא/היא יכול/ה להגיש בקשה לוועדת ערעורים. את הבקשה יש להגיש באמצעות טופס "בקשה לערעור" במייל y-hila@shenkar.ac.il. מומלץ לצרף לבקשה מסמכים נוספים שטרם הוגשו במידה וקיימים וכן מכתב אישי מלווה.
הרכב הועדה:
- דיקנית הסטודנטיות והסטודנטים (יו"ר הועדה)
- מנהלת המרכז לתמיכה אקדמית
- יועצת לקויות למידה שלא הייתה שותפה לקביעת ההתאמות לסטודנט/ית.
יובהר כי ליו"ר הועדה זכות לזמן משקיפים לפי שיקול דעתה.
הועדה תתקיים ללא נוכחות הסטודנט/ית.
עדכון בהחלטת הועדה ישלח עד 10 ימים ממועד כינוס הועדה.
את הבקשה יש להגיש עד חודש לפני תחילת תקופת בחינות.
החלטת הועדה היא סופית ולא ניתנת לערעור נוסף.
ליווי לקראת עליה לוועדת הוראה
- סטודנט שהיה בקשר עם מרכז התמיכה ועולה לוועדת הוראה בעקבות מצב לימודי לא תקני רשאי לקבל חוות דעת ממרכז התמיכה שתידון בוועדה.
שמירה על סודיות
- צוות המרכז מחויב לשמירת הסודיות (רפואית/אבחנתית/אחרת) של הסטודנטים. מידע שוטף עובר למדור בחינות לצורך מימוש התאמות ורשימת ההתאמות מופיעה בתיק האלקטרוני של כל סטודנט. כל עובד, מתרגל וחונך חתומים על הקוד האתי לשמירת חסיון מידע.
- במקרים בהם חשיפת המידע בפני גורמים רלוונטיים היא כדאית לצורך שיפור התנאים האקדמיים של הסטודנט, יתבקש הסטודנט לחתום על טופס ויתור סודיות לכל מקרה ומקרה.
העברת מידע לסטודנט
- מרכז התמיכה יעביר מידע חשוב לסטודנטים באמצעות הדוא"ל או דרך מערכת המידענט – באחריות הסטודנט להתעדכן בהודעות שהוא מקבל.