בר סוכריאנו | כלכלת אהבה
הנחייה: מנחה עיצובית: אורית פרייליך | מנחה טכני: שלומי ענתבי
הפרויקט עוסק בכלכלת אהבה – תופעה תרבותית עכשווית שבמסגרתה הפכה האהבה למוצר צריכה. המעצבת חקרה שני מופעים בולטים: "מנעולי האהבה" על גשר האומנויות בפריז, מנהג רומנטי שמסתיר מסחור המוני; ו"מלונות אהבה" ביפן – תעשייה רווחית של חדרים להשכרה לפי שעה.
הקולקציה, הפונה לנשים ולגברים כאחד, יוצרת דיאלוג בין עולמות של אופנה גבוהה ותרבות רחוב. היא שואבת דימויים מעולמות הכלכלה והרומנטיקה: כסף, קבלות, מנעולים, בדי קווילט המזכירים מצעים, גזרות בצורת לב, צבעוניות ורודה ופרווה "יוקרתית". כך נוצרת שפה חזותית שמבקרת את האופן שבו אהבה נעטפת בזוהר, משווקת ונמכרת – ועדיין מצליחה לעורר תשוקה.
תגיות
כלכלה, אהבה, רומנטיקה