קסניה פולוביצקי
פרוייקט הגמר של קסניה פולוביצקי צילום: ענת פינקלשטיין
פרוייקט הגמר של קסניה פולוביצקי צילום: ענת פינקלשטיין
עבודה מתוך פרוייקט הגמר של קסניה פולוביצקי צילום: ענת פינקלשטיין
עבודה מתוך פרוייקט הגמר של קסניה פולוביצקי צילום: אחיקם בן יוסף
פרט של עבודה מתוך פרוייקט הגמר של קסניה פולוביצקי צילום: אחיקם בן יוסף
עבודה מתוך פרוייקט הגמר של קסניה פולוביצקי צילום: אחיקם בן יוסף
עבודה מתוך פרוייקט הגמר של קסניה פולוביצקי צילום: ענת פינקלשטיין
פרט של עבודה מתוך פרוייקט הגמר של קסניה פולוביצקי צילום: ענת פינקלשטיין
עבודה מתוך פרוייקט הגמר של קסניה פולוביצקי צילום: אחיקם בן יוסף
עבודה מתוך פרוייקט הגמר של קסניה פולוביצקי צילום: אחיקם בן יוסף
עבודה מתוך פרוייקט הגמר של קסניה פולוביצקי צילום: אחיקם בן יוסף
עבודה מתוך פרוייקט הגמר של קסניה פולוביצקי צילום: אחיקם בן יוסף
עבודה מתוך פרוייקט הגמר של קסניה פולוביצקי צילום: אחיקם בן יוסף
עבודה מתוך פרוייקט הגמר של קסניה פולוביצקי צילום: אחיקם בן יוסף
עבודה מתוך פרוייקט הגמר של קסניה פולוביצקי צילום: אחיקם בן יוסף
עבודה מתוך פרוייקט הגמר של קסניה פולוביצקי צילום: אחיקם בן יוסף
עבודה מתוך פרוייקט הגמר של קסניה פולוביצקי צילום: אחיקם בן יוסף
עבודה מתוך פרוייקט הגמר של קסניה פולוביצקי צילום: אחיקם בן יוסף

הנחייה: גל וינשטיין
טכניקה: פיסול ורישום

משחק הוא פעולה מהנה ומשעשעת שבדרך כלל אין לה השלכות אמיתיות בעולם. "המשחק, אפשר לומר, הוא ריק – לא באמת קיים, ובאותה מידה, אולי דווקא משום כך, הוא יוצר הזדמנות לעימות מתמשך עם המציאות. העימות הזה מטיל ספק במציאות, מערער עליה, מעוות אותה ומבנה אותה מחדש, לפחות לרגע."[1]
אני נצמדת לעולם המשחקי- ילדי משום שיש בו אלמנט של חוקיות פשוטה ולא מורכבת המאפשרת לי לפעול בתוך מציאות שבה אני מכתיבה את חוקי המשחק, מה מותר ומה אסור.

[1] לב אלג'ם שולמית, "משחק: חוויה ממשית של הלא ממשי", עיונים בחינוך (2022), 537

whatsapp
לייעוץ ופרטים נוספים
whatsapp
יצירת קשר
רוצה ללמוד בשנקר? מלא/י את פרטיך ואנחנו ניצור עמך קשר