איך מזהים את הדבר הגדול הבא? מארק וורת' - מנכ"ל ויו"ר חברת Stylus - סיפר על חיזוי מגמות בעולם האופנה ועל נסיונו כיזם בינלאומי מוביל

טרנדים עיצוביים צצים ומשתנים מדי רגע, מאומצים על-ידי צרכני האופנה ונזנחים באותה המהירות בה הופיעו. אמצעי התקשורת הרבים של ימינו מאפשרים להתחקות אחריהם ולהפיץ אותם לקהלים רחבים, אבל איך אפשר לדעת מראש מה יהפוך לדבר הגדול הבא ומה יישכח בעוד רגע? 

מארק וורת' - מנכ"ל ויו"ר חברת Stylus - התארח בקורס היזמות 360 Creative Leadership של המרכז לחדשנות ACT Shenkar וסיפר על חיזוי מגמות בעולם הצרכנות ועל נסיונו כיזם בינלאומי מצליח. 

במסגרת סדנה שהעביר ליזמים צעירים, הציג וורת' כלים וטכניקות לשימוש נכון ויעיל בטרנדים, כמו גם רעיונות לפיתוח וקידום חדשנות בעסקים. 

וורת' הבריטי הקים בשנת 1997 את חברת WGSN, המתמחה בחיזוי מגמות בשוק האופנה באמצעות רשת האינטרנט. תוך זמן קצרה הצליחה החברה לבסס את מעמדה בייעוץ מקצועי ליצרניות אופנה בולטות, משווקים ורשתות בינלאומיות ובשנת 2005 נמכרה בסכום של 142 מיליון פאונד. כיום משמש וורת' כמנכ"ל חברת Stylus, העוסקת בחיזוי מגמות שיווקיות ברחבי העולם. הוא מספק שירותים לחברות וגופים מובילים ונחשב לאחד הבולטים בשוק התזזיתי שעסוק ללא הרף בזיהוי "הדבר הבא".  

מתעניינים בלימודים? השאירו פרטים