The Critical F: בוגרי שנקר מציגים את עתיד האופנה

מה הופך קולקציית גמר של סטודנט לעיצוב אופנה למוצלחת או חשובה היא תהייה עקרונית באופן כללי, אך ניכר שהיא צצה ביתר שאת בתצוגת בוגרי 2016 של שנקר שהתקיימה אמש (רביעי). אחרי הכל, העובדה שבית הספר ממשיך לקבל תהודה בינלאומית - לפני כשבועיים הוא דורג במקום ה-9 בעולם בדירוג בתי הספר לעיצוב אופנה של האתר האמריקאי Fashionista.com – מחדדת את הסוגיה אף יותר.

בהתחשב בכך שסטודנטים אינם עובדים לכאורה תחת מגבלות מסחריות ואין להם לקוח קצה מוגדר, סביר שעבודת גמר צריכה להיות בעיקר אופציה, ועדיף כזו שעדיין לא התממשה. במילים אחרות, איזושהי הצעה רלוונטית ביחס לעתיד האופנה. זה הרבה פעמים מה שמבדיל בין קולקציית גמר טובה פחות לקולקציית גמר טובה יותר.

>> כל הדגמים, כל המעצבים: בקרו באתר של בוגרי המחלקה לעיצוב אופנה!

פירוק של בגדים מוכרים, מתח בין דו מימד לתלת מימד, נוסטלגיה ומקסימליזם היו הנושאים העקרוניים הבולטים שחזרו על עצמם בתצוגה המדוברת, שכללה 35 בוגרים (לצד כמובן אובססיה למעילי בומר ולשרוולים מוארכים). מצד אחד, המוטיבים החוזרים אישרו את התקומה שמתרחשת בימים אלה ממש למסורת של ריי קוואקובו ומרטין מרג'יאלה, שני מעצבים מיתולוגיים שנודעו היטב בהתנגדות שלהם לצלליות הקלאסיות. מצד שני, אותם נושאים גם שיקפו את האתגר הקריטי ביותר שאתו מתמודדת שכבת הבוגרים הנוכחית.

בראש העמוד: קולקציית הגמר של לידר אביטאן, בוגרת המחלקה לעיצוב אופנה (צילום: רפי דלויה)

מתעניינים/ות בלימודים בשנקר?

התקשרו עכשיו למרכז המידע והרישום 1-800-55-1111, או השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

התקשרו אלינו 1-800-55-1111, או השאירו פרטים ונחזור אליכם >>