המחלקה לעיצוב תכשיטים בשיתוף פעולה מרהיב עם "סופר פארם אופטיק"

סופר-פארם אופטיק חברה למחלקה לעיצוב תכשיטים ב"שנקר" ויחד הם יצרו קולקציית קפסולה מרהיבה של משקפי שמש וראייה. 

זה לא סוד שמשקפיים הפכו לא רק למנוע כלכלי משמעותי בעולם האופנה, אלא גם לאקססורי בעל מעמד־על, שאף בית אופנה או מותג לא יכול להרשות לעצמו לפספס. אם פעם החזקנו בזוג אחד, היום אנחנו מחזיקות משקפיים לכל לוק. להתלבטות המוכרת בין בחירה במותג ידוע ומבוסס לבין מותג חדש ומסקרן נכנסה לאחרונה קטגוריה נוספת: שיתוף פעולה חדשני בין סופר־פארם למחלקה לעיצוב תכשיטים בשנקר. אורי סאמט, ראש המחלקה, לא מתפלא על המגמה.

(עיצוב: קרלה שכיה)

(עיצוב: אנה דודקין)

(עיצוב:  קרלה שכיה)

הוא מציין כי בשנים האחרונות משקפיים הפכו לתכשיט של ממש, מעבר לפונקציונליות שלהם, והכיוון הזה רק מתפתח: "זה לגמרי נכון ולגיטימי שסוג כזה של אובייקט יהווה מדיום לעשייה במחלקה", הוא מסביר. "כבר בעבר זיהו ברשת את העיצובים המדהימים של המחלקה, ומבחינתנו מדובר בחיבור מושלם".

צילום: שי קדם

מתעניינים/ות בלימודים בשנקר?

התקשרו עכשיו למרכז המידע והרישום 1-800-55-1111, או השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

התקשרו אלינו 1-800-55-1111, או השאירו פרטים ונחזור אליכם >>