סגנון, מעריב: בוגרי שנקר הטריים שכדאי לשים לב אליהם

כבכל שנה שחררה המחלקה לעיצוב אופנה של שנקר בציר חדש ונרגש של מעצבים עתידיים בפוטנציה.  לצד השעשוע הצבעוניות וההתחכמות הטכנית, קשה היה שלא לשים לב לקו סמוי אפל למדי, על גבול האלים, שרחש וגעש מתחת לפני השטח של לא מעט מהקולקציות. 

בעוד שדרמה ופומפוזיות הבעירו את מרבית הפרויקטים, כבוד או חיבה אל גוף האדם - הלקוח הפוטנציאלי לתוצרי העתיד של הבוגרים - כמעט שנעדרו מן המסלול. לא מעט מהקולקציות, ביניהן אלו של אביתר מייאור ועמית לוננפלד, הציגו גזרות שכמו גדמו את איבריהן של הלובשות באמצעות הסתרה או מחיקה מוחלטת של הגפיים, בעיקר אלו העליונות, עם שרוולי אוברסייז או גזרות תפורות וסגורות במקומות שאליהם הזרועות אמורות להשתחל. 

הגדילו לפרגן בגזרת הדה-הומניזציה המציגות אלינה ינובר ומור מדינה, שחתמו את פניהן של הדוגמניות באמצעות מסכות אטומות. כנראה שהסטודנטים הצליחו לצבור לא מעט אגרסיות במהלך ארבע שנות החממה השנקריסטית הידועה. הרשים גם עמיר מרק, שקטף את פרס פיני לייטרסדורף עם הקולקצייה המרשימה וההססגונית שלו "קמעות מזל".

בראש העמוד: קולקציית הגמר של מתן גליק (צילום: רפי דלויה)

מתעניינים/ות בלימודים בשנקר?

התקשרו עכשיו למרכז המידע והרישום 1-800-55-1111, או השאירו פרטים ונחזור אליכם >>