שת"פ ייחודי בין מותג הקוסמטיקה "ג'ייד" לסטודנטים ב"שנקר"

את הכרזות יצרו 20 סטודנטים הלומדים בשנה ג' במסלול ללימודי עיצוב גרפי במחלקה לתקשורת חזותית ב"שנקר"

סיבל בן ריטן, מנכ"ל "דניה קוסמטיקס", יצרנית "ג'ייד": "בבסיס הפרויקט ניצב הלב האמנותי שפועם במותג 'ג'ייד' והרצון לעודד כשרונות אמנותיים צעירים. התוצאות מרשימות, ואנו מוצאים סיפוק רב בעצם העובדה שהצלחנו לחלוק את ההתרגשות מעולם היופי עם דור המעצבים של המחר"

איציק רנרט, ראש המחלקה לתקשורת חזותית ב"שנקר": "הפרויקט איפשר לסטודנטים להיפגש עם דרישות 'העולם האמיתי' של תחום התמחותם. התוצאות מוכיחות שהמפגש בין חזון קריאטיבי אישי לבין עולם הערכים של הלקוח יכול להיות פורה וחדשני".

 ג'ייד", מותג הטיפוח והקוסמטיקה מבית "דניה קוסמטיקס", משיק בימים אלה תערוכת כרזות ייחודית, פרי שיתוף פעולה עם סטודנטים ב"שנקר". הכרזות נוצרו על-ידי 20 סטודנטים תלמידי שנה ג' במסלול ללימודי עיצוב גרפי במחלקה לתקשורת חזותית. הכרזות מסכמות תהליך עבודה שנמשך סמסטר, במסגרתו התבקשו הסטודנטים לעצב כרזה המציגה את פרשנותם האישית לסלוגן של המותג, FEEL THE BEAUTY.

הפרויקט ייחשף באירוע חגיגי שיתקיים בגלריה "הקומה הרביעית" בתל-אביב, ביום ג' 9 בדצמבר בערב. במהלך האירוע, שבו ישתתפו הסטודנטים המשתתפים בפרויקט, הנהלת "ג'ייד" והנהלת "שנקר", יוכרזו שלוש הכרזות המצטיינות ויוצריהן יזכו בפרסים יקרי ערך מתנת "ג'ייד".

סיבל בן ריטן, מנכ"ל "דניה קוסמטיקס", יצרנית "ג'ייד", מרוצה מאוד משיתוף הפעולה: "אנו ב'ג'ייד' רואים בקוסמטיקה סוג של יצירה, שבה מעורבים תהליכים אמנותיים כמו בחירת גוונים, שילובי צבעים וחיבור למקורות השראה עם הרבה מאוד חושים ואינטואיציה. לכן בבסיס הפרויקט המשותף עם הסטודנטים ב'שנקר' ניצב הלב האמנותי שפועם ב'ג'ייד' ואליו הצטרף הרצון לקדם ולעודד כשרונות אמנותיים צעירים.
"התוצאות מרשימות, ואני משוכנעת שהסטודנטים היוצרים הפיקו מן העבודה המשותפת לקחים ותובנות שיסייעו להם בהמשך התפתחותם המקצועית. מכל מקום, אנחנו ב'ג'ייד' מוצאים סיפוק רב מעצם העובדה שהצלחנו לחלוק את ההתרגשות מעולם היופי, החוצה גבולות וזמן ומחבר בין אנשים, עם דור המעצבים של המחר".

איציק רנרט, ראש המחלקה לתקשורת חזותית ב"שנקר" רואה בפרויקט המשותף בסיס לשיתוף פעולה עתידי: "הפרויקט של 'ג'ייד' איפשר לנו להעשיר את ההשכלה האקדמית שאנו מעניקים לסטודנטים במפגש עם דרישות 'העולם האמיתי' ועם הפן המקצועי של תחום התמחותם. זו היתה מבחינתם הזדמנות ראשונה לחוות את הדינמיקה בין לקוח, משרד פרסום, משרד יחסי ציבור ומעצב וליהחשף לתובנות השונות שכל צד מביא עימו. התוצאות הסופיות מוכיחות שהמפגש בין חזון קריאטיבי אישי לבין עולם הערכים של הלקוח יכול להיות פורה וחדשני".

לרגל סיום הפרויקט יופק ב"ג'ייד" מארז גלויות מהודר, שיכנס את תצלומי כל הכרזות המשתתפות. המארז יופץ בקרב מועדון הלקוחות של "'ג'ייד" וכל מכותבי החברה.

מתעניינים/ות בלימודים בשנקר?

התקשרו עכשיו למרכז המידע והרישום 1-800-55-1111, או השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

התקשרו אלינו 1-800-55-1111, או השאירו פרטים ונחזור אליכם >>