גיבורי ילדות מתעוררים לחיים בחורף

במסגרת קורס נסיוני עיצבו הסטודנטים לאיור במחלקה לתקשורת חזותית בשנקר דמויות שנועדו למתג מחדש את הקרמבו, מוצר ישראלי ותיק וחורפי.

ירמי פינקוס, ראש המסלול לאיור במחלקה ומנחה הקורס מסביר כי הדמות המאויירת (brand character) מעניקה ''פנים'' ידידותיות ומזוהות למוצר תוך שימוש בהומור, צבע, המצאה והרבה יצירתיות.
 הסטודנטים קבלו חופש יצירתי והתבקשו להתייחס גם למצבים אבסורדיים שאינם קיימים במציאות כמו קרמבו לייט או קרמבו צ'ילי. כך נוצר, למשל, קרמבו וודקה לקהל הבוגר, בדמות חייל רוסי מהמאה התשע עשרה, או קרמבו הפוך (שחור בפנים, לבן בחוץ). החיפוש אחר דמות שתספר משהו חדש על חווית הילדות המוכרת לכולנו הוליד מגוון פתרונות: אסקימוסי, אסטרונאוט שקסדתו עשויה בצורת קרמבו, רקדנית שחורה, מכונית מרוץ שגלגליה עשויים מהעוגיה המפורסמת ועוד.

 

מתעניינים/ות בלימודים בשנקר?

התקשרו עכשיו למרכז המידע והרישום 1-800-55-1111, או השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

התקשרו אלינו 1-800-55-1111, או השאירו פרטים ונחזור אליכם >>