כלכליסט: הבוגרת מאיה כספי מעצבת חוויות דיגיטליות בעולם פיזי

"אם העולם התחיל ממכירת מוצרים במרחב הפיזי והתקדם למכירת מוצרים במרחב הווירטואלי, היום זה לא מספיק. ה-e-Commerce מחייב אותנו לספק חוויות דיגיטליות ולא רק מוצרים למכירה" מאיה כספי, מייסדת הפלטפורמה לעיצוב ומכירת תכשיטים ברשת Julbox, אמרה את הדברים בוועידת The Big E של "כלכליסט" בגני התערוכה והכריזה על השקה עתידית של חנות. "ניקח את הידע והטכנולוגיות מהאתר ונביא אותם לקניון"

"האתגר של היום הוא לספק חוויה שלא קיימת באינטרנט"

כספי, בוגרת המחלקה לעיצוב תכשיטים בשנקר, פיתחה פלטפורמה לעיצוב ומכירת תכשיטים וקבלתם עד הבית במחיר ממוצע של 30 דולר. כספי מאמינה שעתיד ה-e-Comerce תלוי ביצירת חווית יצירה ולא רק חווית צריכה. "הענקת חוויה דיגיטלית זה מה שהנחה אותנו לאפשר לכל אחת להפוך למעצבת תכשיטים בקלות ובפשטות, בזכות ממשק אונליין אינטואיטיבי. אנו יודעים לספק ללקוחות תכשיט יחיד ומיוחד שהן עיצבו. אנו רוצים להפוך צרכניות ליוצרות ומיוצרות למוכרות. יצרנו מציאות בה נערות צעירות מכל העולם מוכרות מוצרים שלא ייצרו בעצמן אלא עיצבו אונליין, ולקוחות שיודעות שהן קונות מנערה רגילה ולא מעצבת כי הן מעדיפות לקנות תכשיט עם סיפור מאשר לקנות תכשיט רגיל".

לקריאת הכתבה המלאה ב"כלכליסט" לחצו כאן (PDF)!

מתעניינים/ות בלימודים בשנקר?

התקשרו עכשיו למרכז המידע והרישום 1-800-55-1111, או השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

התקשרו אלינו 1-800-55-1111, או השאירו פרטים ונחזור אליכם >>