אודות הספריה חדש בספריה! שרותי הספריה קטלוג הספריה משאבים אלקטרונים הזמנת ספרים להשאלה
אודות שנקר מוסדות שנקר מרכזי מחקר ולימוד קשר עם מוסדות אקדמיים בעולם המחלקה לדוברות ויחסי ציבור המחלקה לקשרי חוץ ופיתוח משאבים המרכז לחדשנות ACT Shenkar תקנון אקדמי מיקום והגעה סגל שנקר צרו קשר
הפקולטה להנדסה ע"ש פרניק הפקולטה לעיצוב ע"ש עזריאלי אמנות רב-תחומית לימודי מוסמכים מרכזי מחקר ולימוד
יעוץ והרשמה תנאי קבלה לעיצוב תנאי קבלה להנדסה תנאי קבלה לאמנות תהליך הרשמה הרשמה מקוונת מידע למתקבלים אישור מוסד מוכר צור קשר
מזכירות אקדמית המדור למלגות ורווחת הסטודנט תקנון לימודים מידענט שביט Moodle אגודת הסטודנטים לוח שנה אקדמי
לימודי חוץ
חיפוש
English / בוגרים / מידע לעובדים / מידע לסגל / צור קשר / מכרזים / דרושים / עמוד הבית
לימודי חוץ שנקר הנדסאים הספריה מידע לסטודנטים מידע למועמדים יחידות אקדמיות חדשות ואירועים אודות שנקר
אמנות רב-תחומית
הפקולטה להנדסה ע"ש פרניק
הפקולטה לעיצוב ע"ש עזריאלי
מבוא לסחר, קניינות ותיאום אופנה

קורס מבוא לסחר קניינות ותיאום אופנה

עולם האופנה בארץ עבר מהפך בעשורים האחרונים מתעשייה לקמעונות. הלקוח, החנויות, מקורות הייצור והיבוא הפכו למכתבי הקולקציה. בכדי להתמצא בעולם הסחר באופנה נדרשת ראיה רחבה, יחד עם ידע ויכולת לתרגמה לפרקטיקה יישומית. ""Retail is Details.

המטרה:
להקנות תכנים, ידע וכלים בסיסיים, אשר יתנו מענה לצרכים העכשוויים של הרוצים להשתלב בשוק האופנה:
• הקניית מושגי יסוד בשיווק, ניהול, סחר, קניינות ותיאום אופנה.
• הקניית ידיעה מרחבית וכללית של כל המרכיבים מגבשי ההחלטות לבנייה ורכישה של מוצרי אופנה.

משך הקורס:
15 פגישות של 3 שעות אקדמיות כל אחת, פעם בשבוע בשעות 17:00-19:30(כולל הפסקה).

המרצה:
טליה בורק בוגרת עיצוב אופנה בשנקר, תואר שני אוניברסיטת ת"א. מרצה בכירה באקדמיות לעיצוב.
ניסיון ניהולי עשיר בסחר ואופנה.


תוכנית הלימודים:
• סקירת התפתחות שוק האופנה בארץ.
• לימוד מושגי יסוד בחשיבה שיווקית ומסחרית.
• לימוד הייחוד בפיתוח וסחר של מוצרי אופנה.
• המוצר והסחר – מיצוב ובידול, החלטות מחיר, תמהיל מוצרים ומגוון.
• פרופיל לקוח – מי קונה, למה קונה, מה קונה.
• המחזור המסחרי – זמן , קצב , רצף ומוצר אופנה. הפעילות המסחרית בזמן נתון.
• לימוד רצף הפקת המוצר מעיצוב, ייצור, שיווק ועד מכירה, תוך הכרת מבנים ארגוניים בשוק האופנה.
• חשיפה לכלל ההיבטים הניהוליים, השיווקיים והעיצוביים של "רצפת המכירה"
• משוב ובקרה – חובת התעדכנות: קשר עם אנשי שטח, דוחות, סקרים יזומים.
• מערך החנויות – חווית הקניה, visual merchandising.

חובות הקורס:
• נוכחות והשתתפות בשיעורים
• תרגילים שוטפים
לפרטים נוספים ולהרשמה: טלפון 03-6110046, מייל galit_p@shenkar.ac.il
בניית אתרים
  I   נדב ברקן, מיכאל גולן :עיצוב אתר