מיכל קורן, מרצה במחלקה להנדסת תעשייה וניהול, הציגה בכנס בינלאומי בפירנצה מודל לחיזוי מגמות אופנה וצמצום עלויות ייצור

בעקבות הטרנד של העונה הבא: המרדף המתמיד אחר הטרנד הגדול הבא מעסיק את תעשיית האופנה העולמית, כמו גם את צרכני האופנה הכמהים לאמץ במהירות את הפריטים העדכניים וה"נכונים" של הרגע. אבל איך אפשר לדעת מראש מה יכבוש את העונה הבאה ומה יישכח עד בואה? מיכל קורן - מרצה במחלקה להנדסת תעשייה וניהול - הציגה בכנס בינלאומי לניהול אופנה (gfmc) בפירנצה מודל שפיתחה לחיזוי מגמות אופנה במטרה למזער עלויות בשרשרת האספקה. 

המחקר של קורן מציע מודל המשפר את רמת הדיוק של חיזוי מגמות אופנה עבור בגדים הנמכרים במגוון צבעים. בכך הוא מאפשר למקסם את רווחי החברה המייצרת, תוך מזעור שגיאת התחזית והפחתת העלויות הנובעות מעודף ייצור, או לחילופין מאובדן הכנסות פוטנציאליות בשל ביקוש נמוך.

הכנס הבינלאומי לניהול אופנה הוקדש השנה לתחיית מערכי השיווק והניהול בעולם האופנה והוא משך אליו מאות אנשי אקדמיה ותעשייה מובילים בתחומים שונים. במהלך השבוע בו נערך הכנס עסקו המשתתפים בהיבטים שונים של התחום, בהם: התנהגות צרכנים, כוחה של המדיה החברתית בתעשייה ויחסיו של הלקוח עם מותג.

קורן פיתחה את המודל החדשני שלה במסגרת עבודת התזה לתואר שני באוניברסיטת בר-אילן, עליה זכתה בפרס הצטיינות. המחקר בוצע בהנחייתו של ד"ר אלעד הריסון - ראש המחלקה להנדסת תעשייה וניהול בשנקר - שהשתתף אף הוא בכנס. 

מתעניינים/ות בלימודים בשנקר?

התקשרו עכשיו למרכז המידע והרישום 1-800-55-1111, או השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

התקשרו אלינו 1-800-55-1111, או השאירו פרטים ונחזור אליכם >>