סטודנטים מצטיינים משנקר משתתפים בחממת פיתוח משחקים בינלאומית ב-MIT, במסגרתה יפתחו אב טיפוס למשחק חינוכי

משחקי מחשב כבר מזמן אינם רק נחלתם של ילדים, ומלבד השעשוע שהם מספקים הם הפכו לכלי מרכזי לצרכי חינוך ולהתמודדות עם סוגיות חברתיות - תפישה שהתבססה באקדמייה ובתעשייה המשגשגת. 

במסגרת שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם המכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס (MIT) - מהמוסדות האקדמיים המובילים בעולם - יצאו סטודנטים משנקר לקורס קיץ בינלאומי במעבדת המשחקים GAMBIT של האוניברסיטה האמריקנית.

משתתפי הקורס הייחודי, בהם 12 סטודנטים משנקר ו-8 מ-MIT, יבחנו יחדיו דרכים חדשניות לפתרון אתגרים חברתיים בעולם באמצעות משחקים דיגיטליים. בסופו של התהליך, שיימשך כ-6 שבועות, תציג כל קבוצה אב טיפוס פעיל של משחק, בהתאם לנושא בו בחרה לעסוק.  

לפרויקט נבחרו בקפידה בוגרים וסטודנטים מהתכנית לעיצוב ופיתוח משחקי מחשב במחלקה ללימודי חוץ של שנקר, כמו גם מהמחלקה להנדסת תוכנה. מובילים אותו ד"ר ורד פנואלי - מייסדת ומנהלת המסלול למדיה דיגיטלית בשנקר - וסקוט אוסטרוויל, מייסד ומנהל קריאטיבי של Learning Games Network ו-Education Arcade, יחד הם מקווים להדק את שיתוף הפעולה הבינלאומי ולפתח אותו לאפיקים מחקריים ויישומיים נוספים.

המיזם הבינלאומי יצא לדרך בתמיכתו של ד"ר אברהם כדר, מייסד חברת התוכן החינוכי הבינלאומית "Brain Pop", המציעה עולמות תוכן מבוססי אנימציה ללימוד ילדים מושגים ותופעות שונות בפשטות ובבהירות. את החיבור בין המוסדות יזם במטרם לעודד פיתוח והטמעה של משחקים בתחום החינוך בתהליך הלמידה והעשרה במערכת החינוך ובחברה.

בראש העמוד: מתוך המשחק Space Escape שעוצב על-ידי אירנה פילפיאנקו, בוגרת מחזור 2014 של הקורס לפיתוח ועיצוב משחקי מחשב

מתעניינים/ות בלימודים בשנקר?

התקשרו עכשיו למרכז המידע והרישום 1-800-55-1111, או השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

התקשרו אלינו 1-800-55-1111, או השאירו פרטים ונחזור אליכם >>